Specjalista ds. nadzoru finansowo-ekonomicznego ANS w Wydziale Ekonomiki ANS

Dodaj do ulubionych

Specjalista (Mid/Regular), Pełny etat

URZĄD LOTNICTWA CYWILNEGO

Warszawa (mazowieckie)

Data publikacji: 20.05.2024

Do końca oferty:

Doświadczenie:

1-2 lata

6308.50 - 6571.35 PLN (za miesiąc brutto)

Nie czekaj!

 

URZĄD LOTNICTWA CYWILNEGO

 

Ulica Marcina Flisa 2

02-247 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Urząd Lotnictwa Cywilnego w Warszawie


02-247 Warszawa Ul. Marcina Flisa 2

 

Ogłoszenie nr 137230 / 09.05.2024

 

Specjalista
Do spraw: nadzoru finansowo-ekonomicznego ANS w Wydziale Ekonomiki ANS, w Departamencie Rynku Transportu Lotniczego

Specjalista ds. nadzoru finansowo-ekonomicznego ANS w Wydziale Ekonomiki ANS

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)
Numer referencyjny: jobs.pl

Czym będziesz się zajmować


Osoba na tym stanowisku:

  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach opłat terminalowych, w tym przygotowuje projekty decyzji administracyjnych Prezesa Urzędu w sprawach opłat terminalowych w celu zapewnienia zgodnej z prawem i efektywnej kosztowo działalności instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej oraz uzasadnionego poziomu opłat dla użytkowników przestrzeni powietrznej.
  • Bierze udział w realizacji spraw związanych z ciągłym monitorowaniem, analizą oraz oceną stanu wdrożenia i realizacji planu skuteczności działania dla służb żeglugi powietrznej w obszarze efektywności kosztowej i inwestycji, w celu zapewnienia zgodności z zasadami Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej i polityką państwa.
  • Bierze udział w audytach i kontrolach prowadzonych przez Wydział oraz zapewnia obsługę administracyjną spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, przebiegiem oraz dokumentowaniem bieżącego nadzoru.
  • Prowadzi sprawy związane ze współpracą z EUROCONTROL, Komisją Europejską oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z opłatami nawigacyjnymi i finansowymi aspektami działalności instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów oraz zapewnienia odpowiedniego obiegu informacji.
  • Prowadzi i realizuje sprawy związane z udziałem Prezesa Urzędu w realizacji nadzoru właścicielskiego nad Polską Agencją Żeglugi Powietrznej wynikającego z ustawy o PAŻP, w tym bierze udział w przygotowywaniu projektów opinii do planów i sprawozdań PAŻP w zakresie zagadnień finansowo-ekonomicznych oraz koordynuje przygotowywanie projektów opinii zbiorczych do tych dokumentów w celu zapewnienia efektywności kosztowej i zgodności działalności instytucji z przepisami prawa i zasadami Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej.
  • Bierze udział w realizacji zadań związanych z organizacją konsultacji z przedstawicielami użytkowników przestrzeni powietrznej w obszarze opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania, w tym bierze udział w przekazywaniu właściwym podmiotom informacji i dokumentacji dotyczących opłat nawigacyjnych oraz planów skuteczności działania, w celu zapewnienia zgodności z przepisami dotyczącymi Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej, w tym systemu skuteczności działania i opłat.
  • Bierze udział w prowadzeniu spraw i realizacji zadań związanych z przygotowaniem instrukcji i stanowiska RP bądź Urzędu na spotkania przedstawicieli europejskich, polskich oraz międzynarodowych instytucji w aspekcie ekonomicznofinansowego obszaru działalności instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, w celu zapewnienia spójnej, efektywnej i przyjaznej regulacji oraz przedstawienia stanowiska RP bądź Urzędu.
  • Bierze udział w prowadzeniu i realizacji zadań związanych z monitorowaniem zmian w przepisach prawa krajowego i międzynarodowego, wpływających na działalność instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej w aspekcie ekonomiczno-finansowym oraz uczestniczy w procesie opiniowania, przedstawiania propozycji i dokonywania uzgodnień, w celu zapewnienia aktualności przepisów

Kogo poszukujemy


Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub lotnictwo, lub zarządzanie, lub prawo, lub administracja, lub finanse i rachunkowość, lub ekonometria, lub międzynarodowe stosunki gospodarcze lub wyższe i studia podyplomowe na kierunku ekonomia lub lotnictwo, lub zarządzanie, lub finanse i rachunkowość, lub prawo, lub bankowość lub ekonometria
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w lotnictwie lub w obszarze związanym z zagadnieniami ekonomicznofinansowymi
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2)
  • Znajomość międzynarodowych i krajowych przepisów z zakresu żeglugi powietrznej, w tym: ustawa Prawo lotnicze oraz przepisy wykonawcze do niej, przepisy międzynarodowe EUROCONTROL i UE dot. opłat nawigacyjnych oraz systemu skuteczności działania
  • Znajomość analizy finansowej
  • Znajomość finansów przedsiębiorstwa i rachunkowości
  • Znajomość KPA
  • Znajomość programu MS Excel
  • Kompetencje behawioralne: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, orientacja na klienta/interesanta, kreatywność, myślenie analityczne
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w administracji publicznej
  • Studia podyplomowe z zakresu lotnictwa
  • Przeszkolenie z zakresu technik audytowania - audytor wewnętrzny
  • Szkolenia specjalistyczne krajowe i zagraniczne w zakresie: finansowania ANS, jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" lub zgoda na poddanie się procedurze jego uzyskania
  • Dobra znajomość ekonometrii i statystyki
  • Dobra znajomość ekonometrii i statystyki
  • Znajomość zagadnień związanych z procesami decyzyjnymi w UE (w tym tworzenie prawa unijnego)
  • Znajomość międzynarodowych standardów rachunkowości

Co oferujemy

  • Dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat (do 20 %),
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. "13-tka"),
  • Nagrody uznaniowe,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Stabilną i ciekawą pracę w prestiżowej instytucji państwowej,
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do wypoczynku i kart Multi-Sport,
  • Elastyczny czas pracy - rozpoczynanie pracy w godz. 7.00 - 9.00

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

 

Deklaracja dostępności:
https://www.ulc.gov.pl/pl/deklaracja-dostepnosci
 

 

Warunki pracy

  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji)
     

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


Budynek siedziby Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. wjazd do budynku, windy, toalety).

 

Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Informacje dodatkowe: budynek klimatyzowany.

 

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • I etap - weryfikacja formalna ofert
  • II etap - część pisemna
  • III etap - rozmowa rekrutacyjna

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa jazdy kat. B bądź oświadczenie w tym zakresie
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (A2) bądź oświadczenie w tym zakresie
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dotyczącego ukończenia studiów podyplomowych z zakresu lotnictwa
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w obszarze technik audytowania - audytor wewnętrzny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie odbytych szkoleń specjalistycznych krajowych i zagranicznych w obszarze: finansowania ANS, jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej, nadzoru nad zmianami w systemach funkcjonalnych
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" lub zgoda na poddanie się procedurze jego uzyskania
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2) lub oświadczenie w tym zakresie

 

Aplikuj do: 30 maja 2024
 


W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: 'ogłoszenie nr 137230' na adres:

Urząd Lotnictwa Cywilnego
Punkt Obsługi Klienta
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa


z dopiskiem na kopercie i liście motywacyjnym:
'Oferta pracy LER-7/3-43/2024'

 

Dokumenty aplikacyjne można składać również poprzez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej), lub przesłać mailem na adres rekrutacja@ulc.gov.pl


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22 520 74 02
lub mailowego na adres: rekrutacja@ulc.gov.pl

 

Więcej o pracy na stronie urzędu: https://bip.ulc.gov.pl/praca-w-ulc

  • Dokumenty należy złożyć do: 30.05.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

 

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

 

URZĄD LOTNICTWA CYWILNEGO

 

Ulica Marcina Flisa 2

02-247 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Nie czekaj!

Najnowsze publikacje

O zetkach na rynku pracy mówi siĘ gŁoŚno i...

Pokolenie Z, czyli osoby urodzone po 1995 roku, to obecnie najmłodsza grupa pracowników na rynku pracy. W kolejnych latach odsetek Zetek w firmach będzie rósł, a w przestrzeni publicznej nie brakuje krytycznych opinii na ich temat. ...

Znamy najbardziej atrakcyjnych pracodawców w polsce wg...

Polacy po raz 14. wybrali najatrakcyjniejszych pracodawców. Według badania Randstad Employer Brand Research 2024, najwyżej uplasowały się firmy z branży motoryzacyjnej. Pierwsze miejsce zajęła firma Volvo Polska, która w ubiegłym roku...

Uprawnienia spawalnicze i metody spawania

Posiadanie odpowiednich uprawnień spawalniczych jest niezmiernie istotne z kilku powodów. Po pierwsze, potwierdzają one umiejętności i wiedzę spawacza, co może zwiększyć zaufanie klientów i pracodawców.

Best quality employer 2024 - dołącz do grana najlepszych...

Certyfikacja Krajowa ogłosiła nabór do 9. edycji programu, w którym nagrodzi najlepszych pracodawców w kraju prestiżowym tytułem Best Quality Employer.

Praca projektowa pomaga firmom pozyskaĆ niezbĘdne...

Miniony rok dla rynku umysłowej pracy projektowej, czyli współpracy specjalistów i firm w oparciu o pracę tymczasową, kontrakty B2B i outsourcing usług, pod wieloma względami był okresem przełomowym.

Randstad employer brand research: branża it, choć już...

Polscy pracownicy wskazali sektory, które postrzegają jako najbardziej atrakcyjne miejsca pracy. Na szczycie rankingu znalazł się sektor IT, który wymienia ponad połowa badanych (51 proc.). Pozostałe dwa miejsca na podium należą do firm...

Twój poradnik w branży it

Świat technologii ewoluuje w zawrotnym tempie, otwierając nieograniczone możliwości dla pasjonatów informatyki. Kariera w branży IT nie tylko obiecuje dynamiczny rozwój osobisty, ale także stanowi kluczowy element kształtujący nowoczesny...

O zarobkach czasem nie rozmawiamy nawet z rodzinĄ

Na pytanie 'Kto wie, ile zarabiasz?' 7 proc. specjalistów odpowiada 'nikt'. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami - partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika...